תמציות פרחי באך

מי גילה את פרחי ה”באך”? איך תמציות הפרחים יכולות לעזור במצבים רגשיים שונים? האם רסקיו עוזר? והרגע שבו חוויתי בעצמי טיפול כזה…

מי שגילה את תמציות ה”באך” היה רופא קונבנציונלי ד”ר אדוארד באך. לאחר שנים של טיפול בחולים, הבין ד”ר באך כי הגוף והנפש קשורים זה בזה וכאשר החולה לא מאוזן רגשית, מחלות שונות מוצאות את דרכן אליו. הוא חקר וגילה 38 תמציות פרחים המשפיעות באופן שונה על המצב הרגשי, וכאשר התאים את התמצית הנכונה גילה כי חל שיפור במצב החולה.

לד”ר באך היה חשוב לשמור על פשטות הטיפול בלי עזרים שונים כמו: קלפים, מטוטלת וכו’.

בזמנו כשלמדתי פרחי באך היה לי קשה להבין איך תמציות פרחים יכולות לעזור בשינוי תפיסתי ולמצבים רגשיים שונים והיה לי קשה להאמין בזה. באותה תקופה חוויתי פרידה שהייתה עבורי מאוד קשה. בעקבות הפרידה חוויתי מועקה, לחץ, חוסר שקט ואפילו דיכאון קל.

היה לי חשוב ללכת למטפל נטראלי שירכיב עבורי את הבקבוקון למרות שידעתי להרכיב לבד… מטפל נטראלי יכול לראות דברים שאני לא יכולתי לראות. התחלתי טיפול ולאט לאט הרגשתי פחות לחץ ויותר שקט פנימי נוכחתי לדעת שזה באמת עובד. בהמשך הטיפול הרגשתי את השינוי הפנימי שעזר לי להתגבר על המשבר.

במהלך השנים ככל שהמשכתי לטפל עם התמציות ראיתי שינויים משמעותיים שהמטופלים שלי חוו. אני מאמין שחלקכם נתקל בפרחי הבאך ומכיר את הרסקיו המפורסם. מה שאינכם יודעים שרסקיו מתאים למצבים מסוימים ולא לטיפול כולל בבעיה.

מתי כדאי לקנות רסקיו?

  • רסקיו זו תערובת של כמה תמציות המיועדות למצבים של אסון, פחד משתק, דברים שקורים פתאום וגורמים לסטרס עצום.
  • רסקיו פחות מתאים לטיפול בבעיות מכיוון שהוא מטפל בסימפטומים ולא בשורש הבעיה.
  • רסקיו מומלץ לקחת כל חצי שעה 4 טיפות על הלשון אחרי שקורה אסון (תאונות, אירוע טראומתי וכו’)…
  • בהמשך מומלץ להגיע לטיפול ולהתאים את התמציות המדויקות לבעיה ממנה אתם סובלים.

 

באילו מצבים פרחי הבאך מטפלים?
פרחי באך יכולים לטפל במצבים רגשיים שונים הפוגעים באורח החיים כמו: חרדות, דיכאון, לחץ ומתח, חוסר שקט, פרידות ועוד…

איך בוחרים תמציות מתאימות?
התמציות נבחרות לאחר תשאול מעמיק והבנת הבעיה איתה הגיע המטופל. אני מאוד אוהב לעבוד עם ילדים בפרחי באך ולשלב אותם בטיפולי רפלקסולוגיה ודיקור. השילוב שלהם בטיפולים השונים מקפיץ את הטיפול למקום אחר לגמרי.

בהמשך אכתוב בפירוט על כל תמצית.

מוזמנים להמשיך לעקוב אחריי ☺

דילוג לתוכן