רפואת תדרים – ביו רזוננס

מהי רפואת תדרים?

רפואת התדרים הינה שיטת טיפול המטפלת ברובד האנרגטי והפיזי על ידי שליחת תדרים מרפאים לגופנו. התדרים נשלחים בצורת סינוס שזהו התדר הבריא שהגוף שלנו זקוק לו. תדר הוא מספר הפעמים שגל חוזר על עצמו ביחידת זמן. מספר הגלים או הזמן נמדדים על ידי HZ לדוגמה 1HZ זהו גל 1 בשנייה. כל מה שסובב אותנו נמדד בתדרים – גלי הים, חשמל, גל קול, גלי מיקרוגל, גלי אור ועוד. הכול נמדד בתדרי HZ, KHZ, MHZ ההבדל ביניהם זה כמות ה HZ בתדרים השונים. לדוגמה גלי קול של התו לה ישדרו 400 HZ, לדיבור שלנו יש גם תדר כשאנחנו מקללים או מדברים על דברים טובים התדר שאנחנו משחררים הוא שונה.

ד”ר מסארו אמוטו עשה ניסוי על כוח המילה והאנרגיה שלה כשאנחנו מדברים מילים טובות ופחות טובות. הוא לקח כוסות מים וחילק אותם ל- 2 קבוצות. את הקבוצה הראשונה הוא בירך ודיבר מילים טובות ואת הקבוצה השנייה הוא קילל ואמר מילים לא טובות. את הכוסות הוא הקפיא ולאחר מכן הוא שם תחת מיקרוסקופ. המילים הטובות יצרו גבישים יפים ומסודרים והמים שאותם קיללו יצרו גבישים שבורים ולא יפים. ניתן לראות כמה השפעה יש למילים שאנחנו מוציאים מהפה.

בשנת 1915 גילו המדענים Bohr ו- Sommerfeld כי החומר מורכב מחלקיקים קטנים יותר. באמצעות חושינו אנו קולטים רק את הצורה החיצונית אך למעשה יש תנועה שונה לגמרי ולא רואים את מה שמכיל החומר. הגוף שלנו מושפע מתנודות, תדרים וקוטביות. הקוטביות זה הסיבוב של התדר ואיך שגופנו מקבל אותו. החוקרים Heisenberg ו- Luis Victor  הראו שכל חומר הוא בעל אפיון של גל וכן סיבוב / רוטציה, העולם שלנו וגופנו עשויים מתנודות וגם מושפעים מתנודות. 

הטיפול בביו רזוננס לפי ד”ר פול שמידט מתבסס על תדר וקוטביות. שזהו בעצם הטיפול שמכשיר ה – RAYONEX עושה. כל דבר מורכב מתנודות הנמצאות באינטראקציה אלו עם אלו מושפעות אחת מהשנייה. באמצעות טיפול בתדר הנכון, טווח תדרים מתאים ניתן לבצע “תיקון”, כלומר להשיב את האיזון לגופנו.

מהם התנאים הנדרשים לקבלת טיפול בתדרים?

התנאים הנדרשים לקבלת טיפול בטוח ויעיל ללא יצירת עומס הם על ידי מכשירי תדרים שנבדקו ועומדים ב-6 פרמטרים. במכשיר הביו רזוננס על פי פאול שמיט (שאיתו אני עובד) יש מענה ל -6 הפרמטרים שהם:

  1. התדר – באמצעות התדר המתאים ניתן לגרום גירוי של רקמה מסוימת בגוף. ד”ר פאול שמידט גילה שלכל רקמה יש את התדר וטווח התדרים שיכול לגרום לגירוי ומה שאינו בתדר לא יוצר גירוי. לדוגמה – עורנו משתזף בשמש בטווח התדרים 750-1500 THz וזה יוצר גירוי לייצור מלטונין, פיגמנטים וויטמין D.
  2. עוצמה – תדר יכול להיות בעוצמות שונות חזק או חלש. סדרות של בדיקות וניסויים הגדירו את העוצמה האופטימלית על מנת ליצור גירוי ללא תופעות לוואי.
  3. זמן – ניתן להשפיע באמצעות תדרים על ידי זמן מוקצב. משך זמן הטיפול חשוב על מנת לקבל טיפול אפקטיבי. ברפואת התדרים על פי פאול שמידט ישנם כללים בזמני הטיפול עם ניסיון מעל 35 שנה.
  4. צורת הגל – תדר יכול להופיע במספר צורות שונות. הצורות המוכרות ביותר הן:

    • סינוס – התדר הבריא שמופק ממכשיר התדרים של ריונקס.
    • ריבוע – תדר לא בריא.
    • משולש – תדר לא בריא.
  5. קוטביות – פאול שמידט הבין במהרה את ההשפעה החיובית העצומה של הקוטביות לדוגמה: הצ’אקרות ומרידיאנים. הגוף שלנו מורכב מקטבים שונים המכשיר מזהה איזה קוטב אינו מאוזן ושולחת תדר סיבובי לצד ימין או צד שמאל ולפעמים ללא סיבוב כלל כדי לאזן את הגוף. 
  6. דקאדות – פאול שמידט הבחין בכך שמחלות מתחילות בטווח התדרים הגבוהים ובמהלך המחלה יורדים לעבר תדרים נמוכים יותר. ברפואה הקונבנציונלית בבדיקות CT MRI דם אנו נבחין בתוצאות שלהם רק בתדרים נמוכים מאוד KHz100  ומטה. הטיפול הבריא בתדרים נשלח בכפולות של 10 דקאדות. ההמצאה החשובה ביותר של פאול שמידט הייתה האנטנה הבי פולארית. הקווים המנחים לייצור האנטנה הייתה הימנעות מיצירת גלים מרובעים או בלתי הרמוניים כמו מכשירי מחוללי תדרים. הפטנט הנ”ל הינו ייחודי ובלעדי בתחום רפואת התדרים!

 

ברפואת התדרים על פי פאול שמידט עובדים באופן עקרוני רק עם גלים בצורת סינוס.

יתרונות הטיפול במכשיר הריונקס:

  •  אבחון של גורמי המחלה בין אם זה חיידק, וירוס, פטרייה, פרזיט, קרינה, אי איזון חומצה בסיס, חוסר בחומרים חיוניים או עודף בחומרים מזיקים, אלרגנים ועוד!
  • לדעת באיזו מערכת הבעיה ולטפל בה!
  • אבחון וטיפול מדויק בגורמי המחלה- חיידקים/וירוסים/קרינה/מאזן חומצה בסיס, חומרים חיוניים, חומרים מזיקים.
  • קיצור זמן הטיפול להגעה לתוצאה המיוחלת.
  • חיזוק רמת האנרגיה של המטופל ובניית תשתית להבראה.
  • 2000 תוכניות טיפול שונות למגוון מצבים פתולוגים.
  • אבחון תדרים בודדים של כל איברי הגוף.
  • אבחון אלרגיות ואי סבילויות למזונות.
  • מכשיר העובד על אנטנה בי פולרית בטוחה לשימוש ללא תופעות לוואי.
  • דיוק הטיפול והתאמה מדויקת של מזונות, תוספי תזונה וצמחי מרפא.
  • ניתן לשילוב עם טיפולי דיקור. 
  • חיבור הטיפול מהמזרח אל הרפואה המערבית.
  • מכשיר מאושר משרד הבריאות וקיבל הכרה כמכשור רפואי.

 

מחקר לצורך אישור המכשיר כ- Medical Device Class II A 2020

מטרת המחקר הייתה לאסוף נתונים לביצועי המכשיר ובטיחותו בהתאם לשימוש המיועד. המטרה הראשית הייתה להעריך את האפקטיביות של המכשיר באמצעות מדד ה- NDI- Neck Disability Index במחקר השתתפו 54 משתתפים הסובלים לפחות שנתיים מכאב צוואר כרוני. הוא בוצע בתנאי סמיות כפולה, רנדומלי ופרוספקטיבי באישור ועדת האתיקה הפדרלית.

תוצאות המחקר:

הסטטיסטיקה הראתה שינוי משמעותי בתוצאות המדד העיקרי בשימוש במכשירי התדרים. כמו כן בכל המדדים המשניים – תנועה, איכות החיים ומדדי הכאב.

מסקנות: “ה- Rayocomp Ps 1000 Polar הציג שיפורים משמעותיים בכל הפרמטרים האובייקטיבים והסוביקטיביים בהשוואה למכשיר הפלסבו.”

נכון להיום ריונקס הינה החברה היחידה בעולם שעמדה בשנת

2020 בקריטריונים החדשים למכשור רפואי בתחום הביו רזוננס!

דילוג לתוכן