למה לעבור ניקוי רעלים

למה לעבור ניקוי רעלים? מהו תהליך ניקוי הרעלים? האם כל אחד יכול לעבור את התהליך? ואיך הוא מתבצע?

כיום בחיים המודרניים אנו חשופים לרעלים שונים בכל מקום. המזון המתועש מכיל המון חומרי שימור, חומרי הדברה, צבעי מאכל. מי השתייה מכילים כלור, לעיתים חומרי הדברה, מתכות כבדות. אנחנו חשופים לזיהום אוויר שמכלה וויטמינים ומינרלים, חומרי ניקוי רעילים, מוצרי טואלטיקה שונים, קרינה, תרופות. נכון שלגופנו יש מנגנונים מדהימים שעוזרים לנו להתנקות: הכבד, מערכת הנשימה, מערכת העיכול, מערכת השתן, מערכת הלימפה, העור. הגוף שלנו בכל יום מתנקה ומפנה המון רעלים.

אך מה קורה כשהגוף עמוס בהמון רעלים?
כשהגוף חזק הוא יתמודד עם כל הרעלים השונים אך במהלך ההתמודדות הגוף ינצל ויטמינים ומינרלים. וכשיתחילו להיות מחסורים הגוף יתחיל לסבול מסימני רעילות שונים. הפרשות (נזלת, הפרשות וגינליות ועוד), מחלות עור שונות, כאבי ראש, עייפות ועוד…

מהו תהליך הניקוי?
תהליך הניקוי יתמקד בתמיכה בכל מערכות הגוף. בתהליך נותנים לגוף את הכלים להתמודד עם הרעלים השונים ולתמוך בו כדי שיהיו מינימום תופעות לוואי.

האם כל אחד יכול לעבור את התהליך?
התשובה היא לא*. אנשים חלשים, אנשים הנוטלים תרופות מרשם (ריכוז התרופות יכול להעלות בדם), אנשים עם בעיות נפשיות שהן סביב מערכת העיכול (אנורקסיה / בולמיה), אנשים החולים במחלות קשות.

*ישנם מצבים מסוימים שאני כן מאפשר לאנשים מסוימים לעשות את התהליך למרות שהם בקטגוריה של הלא. התהליך יהיה מאוד עדין ויתמקד בחיזוק הגוף ושינוי אורח החיים.

איך מתבצע התהליך?
כאשר החלטתי לבנות תכנית ניקוי רעלים חשבתי המון על הדרך שאני רוצה להעביר את התהליך. והגעתי למסקנה שהכי נכון לעשות את התהליך בהדרגה ולא ללכת על ניקויים קיצוניים. בטח שמעתם על כל מיני סוגי ניקויים – צום מים, צום מיצים, מונו דיאט, צום ענבים, חוקנים ועוד…
כל סוגי הניקויים שציינתי הם קיצוניים לגוף ולא מתאימים לכל אחד ויכולים להביא איתם ריאקציות ומשברים. כשהחלטתי לבנות את התהליך בחרתי ללכת על מזונות שיספקו לגוף חלבון, פחמימות, סוכרים, ויטמינים, מינרלים חיוניים, נוגדי חמצון.

התהליך אורך כ-3 שבועות:

  1. בשבוע הראשון אני מתחיל להכין את הגוף אך לא מתחיל ניקוי.
  2. בשבוע השני מתחילים לעבור את הניקוי.
  3. בשבוע השלישי מתחילים לצאת מהתהליך בהדרגה תוך העשרת התזונה בנוגדי חמצון.

 

במהלך הניקוי אני בונה פורמולת צמחי מרפא (הפורמולה מתבצעת דרך מעבדה מאושרת משרד הבריאות). את צמחי המרפא נוטלים כחודש, למעוניינים ניתן גם כ- 3 חודשים. במהלך התהליך אני מלמד את המטופל תרגילי נשימה, דמיון מודרך ומשלב טיפולי מגע (למעוניינים). אני מאוד אוהב לתת למטופל את האפשרות גם לעשות סדר בחייו האישיים ואני שולח אותו עם משימות לשיפור אורח חייו גם בהיבט הנפשי.

את התהליך אני מעביר באופן פרטני או בקבוצה קטנה שאני יכול לתת בה את מלוא צומת הלב לכל אחד.
אני מאוד אוהב להעביר את תהליך הניקוי בקבוצה בגלל התמיכה הכללית של המשתתפים.

כל התכנים יופיעו בבלוג שלי ואתם מוזמנים לעקוב, שלכם רונן.

דילוג לתוכן